Valuta:
Nederland

Verzenden & retouren

A. Verplichte Levering Informatie
De informatie die nodig is voor de scheepvaart is uw volledige naam, adres en telefoonnummer. Houdt u er rekening mee dat kunnen we alleen maar uw bestelling schip door POSTCODE adres, en postbussen of soortgelijke adressen zijn niet beschikbaar voor de scheepvaart.
1.please zorg ervoor dat u de juiste verzendadres en telefoonnummer ingevoerd.
2.please laat 3-8 dagen voor de levering van uw object.
3.We zal u uw tracking nummer te sturen in 36-48 uur na ontvangst van uw betaling.
4.We accepteren internationale bestellingen en bieden wereldwijd Fast Shipping.

B. Verzendmethode
Normaal gesproken gebruiken we DHL als verzendmethode. Maar voor sommige provincies, zullen we gebruik maken van EMS als verzendmethode.

C. Tracking Methoden
Na uw bestelling wordt verzonden, dan bieden wij EMS of DHL tracking nummer. en e-mail aan u.
Let op: (.. Als je niet kunt onmiddellijk contact met de tracking nummer, neem meer geduld om te wachten tot het Enige tijd wordt vereist door Express Company doen uploaden).

D. Mislukte of verkeerde levering
1. Wij zijn niet verantwoordelijk voor terugzending indien u ons een onjuist of onvolledig adres.
2. Voor de klanten die niet uw pakket binnen 15 werkdagen ontvangt, neem dan contact op met de plaatselijke postkantoor ASAP Altijd kunt u contact op met het plaatselijke postkantoor met je ID-kaart of een ander geldig certificaat en de ordergegevens exemplaar dat u kunt afdrukken wanneer inloggen naar uw geregistreerde account op onze website.

E. Retourneren en uitwisselingen
Als u niet tevreden bent met uw bestelling om welke reden dan kunt u gekocht van onze website goederen binnen 30 dagen na ontvangst terug mits je goede zorg van hen, en dat ze worden teruggestuurd naar ons in dezelfde staat als je ze ontvangen. Houd er rekening mee dat verzendkosten en verpakking kosten worden niet terugbetaald.